środa, 23 kwietnia 2008

Lentex - oj ryzykownie

Ostatnio byłem przekonany, że wykres LTX nie może zejść poniżej ok. 20 zł. Wymyśliłem, że to ostateczne dno spółki poniżej której inwestorzy nie pozwolą jej zejść. Naturalnie w swoich rozmyślaniach wykorzystałem analizę techniczną na przestrzeni długoterminowej. No i po raz drugi giełda udowodniła mi, że niczego nie mogę być pewien - szczególnie dna. Jest to dotkliwa lekcja na której tracę ok. 50 zł. Może ktoś powie, że niedużo, jednak należy zaznaczyć, że jest to 17,5 % inwestycji.

Ostatnio robiłem porządki w domu i uświadomiłem sobie, że magazyn Forbes a wcześniej Profit czytam od 2001 roku. Całkiem długo i aż żal mi się z tymi archiwalnymi numerami rozstać - a zajmują tyle potrzebna miejsca. Jednak im mniejszy bałagan w dokumentach tym szybciej i wydajniej się pracuje - trzeba się ich pozbyć :) A szkoda...

Brak komentarzy: