poniedziałek, 21 kwietnia 2008

Ok, bardzo, ale to bardzo przepraszam.

Maksymalny brak ambicji i silnej woli w pisaniu bloga.
Na moje usprawiedliwienie mam tylko, że kolega z którym miałem pisać bloga nieco się wykruszył, co spowodowało również znacznie mniejsze zaangażowanie z mojej strony...


Na szczęście dzisiejszy wpis appfunds zmobilizował mnie do odświeżenia bloga.

Cóż więc sie wydarzyło - dość nie fortunnie zakupiłem certyfikaty RCGLDAOPEN, ponieważ w połowie ich spadku, jednak liczyłem ze osiągnęły już dno. Jestem w plecy srednio ok. 50 PLN. Nie zabezpieczyłem sie krotka na USD wiec nie mogę liczyć na poprawę zysków jakaś alternatywa. Nie martwię sie jednak zbytnio, inwestując w złoto miałem nadzieje na długoterminowy zysk i "spokojne" ulokowanie skromnych oszczędności. Poczekam również na odbicie dolara. Nic mnie nie popędza i tego nie zamierzam ruszać aż do osiągnięcia zadowalających zysków.

Niedawno postanowiłem zainwestować w firmę Lentex. Posiadam zaledwie 13 akcji firmy, ale być może będę sukcesywnie dokupywał. Firma posiada solidne podwaliny i spory potencjał do pójścia w gore IMO. Dodatkowo na wykresie analizy technicznej w piątek pojawił sie "młot" co teoretycznie oznacza odbicie indeksu w poniedziałek - zobaczymy. Jutro postaram się napisać więcej o firmie.

Brak komentarzy: