poniedziałek, 28 kwietnia 2008

Tydzień

Tydzień minął pod znakiem spadków i wzrostów. Szczęśliwie w czwartek mieliśmy odbicie z bardzo niskiego poziomy dla LTX zainicjowane sygnałem zakupu już w środę - nie miałem wtedy żadnych wolnych środków, aby dokupić nieco papierów, ale nawet gdybym miał to nie jestem pewien czy bym zaryzykował. Otóż obecnie ja, jako słabo doświadczony gracz, z coraz większym respektem podchodzę do bessy na rynku. Wcześniej dość infantylnie chciałem wszystko wykupić na hurra i czeka na wzrosty - bo przecież muszą być. Rynek dał mi lekcję w postaci 80 zł w plecy, dzięki czemu nabieram coraz większego dystansu. Nowy tydzień zacznę ambitnie dorzucę 500 zł do moich aktywów - zgodnie z zaleceniami AppFunds'a który to zalecił sukcesywne dodawanie oszczędności do swojego portfela. Niech się kaska mnoży. Co zrobić z tymi pieniędzmi. Nadal się zastanawiam, ale wydaje mi się, że trafią na coś bezpiecznego - ot nawet na zwykłą lokatę.

Podsumowanie zmagań na giełdzie od zakupu:

RCGLDAOPEN - 3x 194,37 (-9,1%)
Lentex SA - 13x20,58 (-6,79%)

Brak komentarzy: